Sunday, June 7, 2009

NEW TAG'S


Konbawa..


apa kaba? lama tak buat tag kan..
jom kita answer this tag.

1.Ape perasaan anda sekarang?
best, sebab cuti hujung minggu

2.Saya nak makan?
burger di burger king

3.Saya tak suka?
puteri virgo
cik maimong
marcelot mamat
pn chom
dylle

penyamar dalam chat box


4.Impian saya?
nak hadiahkan sebuah rumah untuk mama n papa

5.Haiwan yg saya tak suka?
segala jenis serangga. bahaya lor

6.Saya harapkan?
saya boleh menjadi kawan Tun Dr Mahathir

7.Jika boleh putarkan mase?
saya nak belajar betul2 masa time PMR dulu..



8.Saya pada 10 tahun akan datang?
time tuh saya menjadi orang yang terkaya,
terhormat dan budiman di Johor


9.Handphone saya adalah sebuah?
perkakas elektronik..jap2..nak tengok
maksud hp dalam kamus dwi bahasa


10.Kawan2 saya?
semua adalah kawan saya kecuali
orang yang saya tak suka seperti di atas

11.Pernah dikhianati?
pernah. sangat sakit hati

12.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
rasa nak langgar je kereta dia..
huhu takde la..jahat tol.
biar jela. dunia ni kan bulat

13.Saya pernah bercinta sebanyak?
cinta? erm..

14.Saya suke pada?
seorang wanita di office saya.
tapi dia tak tahu kot


No comments: