Thursday, May 14, 2009

PERLUKAH AKU TAHU?

Konbawa..

Pekaba sume? hari ini yutaka kije
cam biasa..takde apa yang baru pun..
hari-hari kerja yang sama dibuat..
nak wat camne, nama pun kije kan..
so kijela dengan hati yang ikhlas.

Ada seorang teman sepejabat
tanya pada yutaka

" Eh yutaka, dengar-dengar puteri_virgo0209 sekarang kat sini erk? Alah yang dulu kau bermesra dengan die tu..Die ikut husband die "

Yutaka jawab " Ye ke? "

Actually puteri_virgo adalah kisah silam yutaka..
kisah yang yutaka takkan lupa sampai bila2..

Tapi perlukah yutaka kisah dengan kehadiran dia di sini?
No..No..No..


Yutaka tak mahu ambil pot pun mengenai
insan yang pernah buat yutaka
sangat menderita dan terluka..

Mungkin satu hari nanti
yutaka akan berjumpa dengan dia..
tapi rasanya kalau berjumpa..
apa yang perlu yutaka buat?


1 comment:

ice said...

kalau berjumpe ape lagi,
korek lah idung dye laju2. haha. :)