Wednesday, April 8, 2009

TAGGING OR TAG?

Konbawa..

nampaknya incik ifrin suka sekali
pada tag meng tag ni..
nampaknya nama yutaka
telah diletakkan sebagai
insan pertama yang diminta
utnuk menjawab tag ini..

So.. What R u waiting FOR :


1.Bekas kekasih saya adalah

nak kena bagitau ker..
jap2..give me 1 second to remind..
that's girl is
Ayumi Hamasaki


2.Saya sedang mendengar

Suara hati saya berkata


3.Mungkin saya patut

Fikirkan mengenai soal jodoh


4.Saya suka

Die..


5.Sahabat-sahabat baik saya

Setakat ni ..
yatim awang
hairol selamat
halim mesran


6.Saya tak paham

kenapa 3 wanita tak pernah
hargai niat suci yutaka


7.Saya kehilangan

nak kata kehilangan..belum lagi kot..
Tp on de way la..


8.Ramai yang berkata

fesyen yutaka ni pelik..
pelik ker..
or jeles?


9.Makna nama saya

Ni nama pena ker
or nama surat beranak's ni


10.Cinta itu adalah

Sangat indah..
Hargailah selagi ia masih ada


11.Di suatu tempat, seseorang sedang

menanggung kerinduan
terhadap wanita


12.Saya akan cuba


Round de world..


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud


kekal abadi


14.Telefon bimbit saya

Telefon Awam..


15.Bila saya terjaga dari tidur


Bangun pi bilik air..
Tp sebelum tu singgah sebentar
di kerusi untuk
sambung tdo
Zzzz..


16.Saya paling meluat apabila

Orang yang cakap besar..
Suka berbohong untuk
mendapat nama..
menci ah..


17.Pesta/Parti adalah


satu keraian bersama dengan orang tersayang


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah

Hamster famili yutaka


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

Zaman tadika sebab tak perlu
pk apa2..
just makan n tdo


20.Hari ini


Yutaka sedang sakit ..
semalam br wat surgery kaki..


21.Malam ini saya akan

Solat tahajjud jika kesihatan mengizinkan


22.Esok pula saya akan

Tak de planning lagi..
Myb pk masalah negara kot..


23.Saya betul2 inginkan

wanita yang bertakhta di hati ini
sedar bahawa yutaka
mencintai dirinya sepenuh hati..


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

Alamaks..pimple lor..
Dush..Dush..


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:

Suka pi tgk baju dan seluar..
Tapi belum lagi beli kasut lor..


26.Makanan Barat atau Jepun:

nak rasa makanan jepun..
teppanyaki ok what..


27.Bilik yang terang atau gelap:


gelap..tp lagi besh if
ada teman..hehe


28.Makanan segera adalah
:

makanan tak kenyang..
tak membantu dalam
peningkatan kesihatan minda..


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?


Cayok2..



No comments: